نرم افزار بودجه نویسی و حسابداری و ثبت عوارض دهیاری
امکانات نرم افزار

1) ثبت مانده های ابتدای دوره و ایجاد سند افتتاحیه به صورت اتوماتیك
2) صدور سند دستی
3) معرفی حسابها و گروههای حساب جدید(لازم به ذكر است كه كلیه سرفصلهای مربوط به حسابداری دهیاری در زمان نصب برنامه معرفی خواهند شد)
4) چاپ رسمی اسناد ثبت شده جهت بایگانی
5) چاپ دفاتر كل و معین و تفصیلی
6) چاپ رسمی دفتر روزنامه
7) تهیه گزارشات حسابداری در سطوح مختلف به صورت دوره ای و ماهیانه
8) بخش اتوماتیک نرم افزار
ü ثبت چكهای ابتدای دوره دهیاری و چكهای اشخاص
ü ثبت چكهای پرداختی دهیاری (اعم از نقد و بلندمدت) از طریق گزینه پرداخت چك كه سند آن به صورت اتوماتیك ثبت می شود.
ü ثبت چكهای دریافتی از اشخاص از طریق گزینه دریافت چك كه سند آن به صورت اتوماتیك ثبت می شود. تذكر:در صورت ثبت چكها از طریق برگه های دریافت و پرداخت نیازی به ثبت سند به صورت دستی نخواهد بود.
ü ثبت و صدور فیش های واریزی با تمامی مشخصات همراه با ثبت اتوماتیك سند
ü ثبت انتقال وجوه بین بانكی همراه با ثبت اتوماتیك سند
ü ثبت پرداختی ها به تنخواه گردان همراه با ثبت اتوماتیك سند
ü ثبت پرداختی ها بابت هزینه ها از محل تنخواه گردان همراه با ثبت اتوماتیك سند
ü امكان جستجوی پیشرفته در تمامی بخش های ذكر شده
9) بخش چک و بانک
ü انجام عملیات بانكی اعم از اعلام وصول ، نقد چك، برگشت چك و خرج چك كه كلیه اسناد مربوط به این عملیات به صورت اتوماتیك ثبت می شوند.
ü جستجوی پیشرفته در پخش چكهای دهیاری و اشخاص
ü نمایش چكهای سررسید شده در زمان ورود به سیستم
ü تهیه گزارشات متنوع چك و بانك
10) امور اختتامیه
ü قطعی كردن كلیه اسناد ثبت شده جهت محافظت اسناد در قبال تغییرات احتمالی
ü امكان صدور سند اختتامیه به صورت اتوماتیك و حذف آن
11)تهیه گزارشات كامل مربوط به بودجه
ü ثبت اقلام پیش بینی بودجه سال آینده
ü ثبت مبالغ متمم بودجه
ü تهیه گزارش تفریغ بودجه
ü تبدیل گزارشات به فرمت های مختلف (Excel,Word,Image,…)
12) امور اداری
ü ثبت گروههای اموال
ü ثبت اموال دهیاری همراه با تمامی مشخصات از جمله كد اموال،تاریخ خرید،نام فروشنده،مدل كالاو ...
ü امكان خروج اموال فروخته شده و اموال مستهلك شده
ü گزارشات پیشرفته از اموال موجود، فروخته شده و مستهلك
13) ثبت نامه های اداری (اعم از نامه های دریافتی و ارسالی)
14) ثبت پروژه های در دست احداث دهیاری ها با مشخصات كامل
15) مدیریت نرم افزار
ü امكان ایجاد نسخه پشتیبان در مسیر دلخواه و بازیابی اطلاعات
ü امكان فعال سازی سال مالی آینده همراه با صدور سند افتتاحیه آن به صورت اتوماتیك
ü قابلیت مرتب سازی اسناد بر اساس تاریخ صدور آن
ü امكان معرفی كاربران جدید همراه با سطوح دسترسی دلخواه
16) سایر موارد
ü تایپ تاریخ به دوصورت روز ، ماه ، سال و بالعکس
ü رعایت استانداردهای روانشناسی رنگ و زیبایی ظاهری نرم افزار به منظور جلوگیری از خستگی کاربر
ü رابط کاربر انعطاف پذیر و کاربرپسند (User Friendly)
ü کنترل خطاها و استثناها و دادن پیغام مناسب در صورت بروز خطا
ü دارا بودن امنیت فوق العاده بالا در کنترل صحت، حفظ و نگهداری اطلاعات
ü امکان انجام عملیات مختلف در فرمها به صورت همزمان
ü تنظیمات حرفه ای جهت دلخواه (Customize) نمودن محیط کاری
ü امکان کار با چندین دفتر مالی (نامحدود)
ü امکان نمایش گزارشات تحت شبکه
ü طراحی و پیاده سازی بر پایه مفاهیم شی گرا (Object Oreinted Programming)
ü زبان برنامه نویسی دلفی 7 ، C#.Net 2008

ü موتور بانک اطلاعاتی SQL Server 2008

ü قابلیت اجرا در تمامی سیستم های عامل نظیر XP ، Vista ، Seven ، Server 2008

ضمن آنكه با توجه به طراحی اصولی نرم افزار ، این گروه آمادگی آن را دارد تا در صورت تمایل دهیاران به اضافه كردن بخش های اداری-مالی خاص با توافق طرفین نسبت به طراحی بخش های مورد نظر اقدام نماید.

تلفن تماس : 52330763 - 011      52337659 - 011

                  8496 438 0911

                 5213959 - 0937

                 3955547 - 0911

وب سایت : www.BartarGroup.Net

برنامه نویسان صنعت خاورمیانه

miprosoft@yahoo.com

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 3 خرداد 1391    | توسط: محسن هاشمی    |    | کلیک کن()